موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

محمد رضا شجریان در کنسرت همایون خرم

موسیقی ما - کنسرت همایون خرم آهنگساز و نوازنده ویولون شب گذشته در حالی در برج میلاد برگزار شد که محمدرضا شجریان ،فرهاد فخرالدینی و انوشیروان روحانی میهمانان این کنسرت بودند.به گزارش موسیقی ما به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی گلچین آوای شرق،شب گذشته ( نهم اسفند ماه) کنسرت همایون خرم با استقبال خوب دوستداران موسیقی این استاد در تالار برج میلاد شهر تهران برگزار شد.

در این کنسرت قطعاتی خاطر برانگیزی چون قطعه‌ «غوغای ستارگان» از ساخته‌های قدیمی همایون خرم در مقام وصال، به اجرا درآمد.مقدمه عشق و انتظار،موج دل،رسوای زمانه،سرگشته،بوی باران،دیدم به خواب و .... با دکلمه ژاله صادقیان اجرا شد.

از نکات جالب این کنسرت اینکه کنسرت همایون خرم با اینکه خواننده نداشت اما نجوای مخاطبان در سالن کنسرتی با 1600 خواننده تداعی می کرد که مخاطبانش یکپارچه به یاد خاطرات گذشته خود ،می خوانند و در چهره بعضی غم نشسته بود و در چهره بعضی دیگر شادی!

در این کنسرت نوازندگانی چون سامان احتشامی(پیانو)، امیرحسین رضا(تار) و حسن آزاده‌فر(تنبک) نوای ویلن همایون خرم را همراهی کردند و ژاله صادقیان اشعار این کنسرت را به سبک برنامه موسیقی گلها روایت کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
خانم اقایی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://valaser.blogfa.com

سلام جانم .
وای که چقدر محشراست اهنگ وبت . دیروز که باز کردم اینو نداشت . حال کردم . میشه کدش رو برام بفرستی . ممنون . برا وب آبجی کوچیکه میخوام . ممنون .
یک وقت نگی معلما همه شون باعث زحمتند هان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد